loading...

آسان بار پل ارتباطي شركت هاي حمل و نقل و رانندگان

آسان بار تخصصي ترين و محبوب ترين سامانه اينترنتي ارائه دهنده خدمات حمل و نقل كالا در سراسر ايران

بازدید : 263
11 زمان : 1399:2

حمل بيش از ۶۰هزار تن كالاي اساسي از بندرامام به استان سمنان

معاون حمل‌ونقل اداره كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي از حمل بيش از ۶۰هزار تن محموله كالاي اساسي و استراتژيك از مبدا بندرامام خميني به استان سمنان در ۴ ماه اول سال ۹۸ خبر داد.

آسان‌بار،آسان‌پديا،حمل بيش از 60هزار تن كالاي اساسي از بندرامام به استان سمنان

به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان سمنان، غلامرضا طحان گفت:

با توجه به تحريم‌هاي ظالمانه، اهميت تامين كالاهاي اساسي در سال ۹۸ بسيار مهم است. به همين دليل با اتخاذ تمهيدات تشويقي لازم از قبيل صدور حواله لاستيك تشويقي براي رانندگان حامل كالاي اساسي در پايانه بار بندر امام و بسيج ناوگان باري استان ، با مشاركت صنف حمل و نقل جاه اي بيش از ۶۰ هزارتن كالاهاي اساسي از مبدا بندر امام خميني به استان سمنان حمل شده است.

در مورد توزيع ۹۳۰۰ حلقه لاستيك در استان سمنان بيشتر بدانيد

وي افزود: عمده كالاهاي حمل شده شامل : سويا، برنج، ذرت، ذرت انساني، ذرت دام ، سويا، سوياي دامي، شكر و كنجاله بوده كه اين تناژ با صدور بيش از ۴۰۰۰ بارنامه جابه‌جا شده است.

حمل بيش از 60هزار تن كالاي اساسي از بندرامام به استان سمنان

به علاوه، بيش از ۴۶۰۰ نفر راننده و ۳۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باري در حوزه حمل و نقل جاده‌اي در استان فعال هستند.

*در مورد حل معضل پرداخت نشدن كرايه كاميونداران بخوانيد

منبع: آسان‌بار

بازدید : 309
11 زمان : 1399:2

پرچم‌دار كاميون ايويكو معرفي شد

شركت ايويكو با برگزاري يك رويداد در مادريد اسپانيا كشنده جديد خود به نام S-Way را معرفي كرده است، كشنده سنگين S-Way جايگزين مدل قديمي خود و پرچم‌دار جديد ايويكو محسوب مي‌شود.

آسان‌بار-آسان‌پديا-پرچم‌دار كاميون ايويكو معرفي شد

*براي مشاهده كاميون ايويكو ديلي و آشنايي با امكانات آن بر روي اين لينك كليك كنيد

ويژگي‌هاي جديد مدل جديد كشنده ايويكو چيست؟

۱-پايين بودن مصرف سوخت و توليد آلايندگي
۲-طراحي جديد كابين

آسان‌بار-آسان‌پديا-پرچم‌دار كاميون ايويكو معرفي شد

*در مورد همكاري ايويكو و BMW براي تست كاميون‌هاي گازسوز بخوانيد

در طراحي اتاق S-Way شرايط آئروديناميكي بهبود زيادي داشته است كه شامل:

  • كاهش ۴% مصرف سوخت
  • سپر چند تكه كه هزينه تعميرات را بسيار كاهش مي‌دهد و با آسيب ديدن سپر، تنها قسمت آسيب ديده تعويض مي‌شود و نيازي به تعويض كل سپر نيست

آسان‌بار-آسان‌پديا-پرچم‌دار كاميون ايويكو معرفي شد

پرچم‌دار ايويكو براي كاهش مصرف سوخت چه كرده است؟

  • سيستم HI-SCR
  • سيستم EGR هوشمند براي بازچرخاني گازهاي اگزوز
  • گيربكس Hi-Tronix

نكته جالب اين است كه ايويكو به شركت‌هايي كه خواهان ناوگان سبز هستند، ايويكو نسخه گازسوز CNG با پيشرانه ۴۶۰ اسب بخار ارائه كرده است. در اين نسخه ميزان توليد گاز نيتروژن تا ۹۰% كمتر از نسخه‌هاي ديزلي است و توليد گاز دي اكسيد كربن آن نزديك به صفر است.

رئيس بخش محصولات تجاري ايوكو در طي سخنراني خود در مراسم رونمايي از S-Way گفت:

ما مي‌خواهيم كاميوني با بيشترين نوآوري و آسان‌ترين براي استفاده را به خريداران ارائه كنيم و محصولاتمان را براي زندگي رانندگان مناسب‌سازي نماييم. اين ويژگي‌ها براي جامعه اهميت دارد و جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر از صرفاً اضافه كردن چوب و چرم به كاميون است.

منبع: آسان بار

بازدید : 278
11 زمان : 1399:2

نكات مهم براي نگهداري تاير كاميون ها

تايرهاي كاميون ها و ماشين آلات سنگين به دليل كاربري و تحمل وزن باري بالا نيازمند بررسي و رسيدگي نكات مهمي بوده كه اين نكات متفاوت از لاستيك و تايرهاي ماشين هاي سواري مي باشد به همين منظور در اين مقاله به اطلاعاتي اجمالي از چگونگي نگهداري تاير هاي كاميون ها پرداخته ايم.

نكات مهم براي نگهداري تاير كاميون ها

1-در مرحله اول بايد به اين نكته توجه داشت كه نصب تاير كاميون به روي رينگ توسط افراد ماهر و فني انجام گيرد.

2- براي جلوگيري از بروز هر نوع خطر هرگز از دو تايري كه داراي ساختار سيمي و نخي و سايز متفاوت مي باشند، با يكديگر و به طور هم زمان مورد استفاده قرار نگيرد.

3-حفظ جان سرنشينان در هر نوع خودرو مهم بوده به همبن منظور پس از سايش كامل آج تاير و اولين تماس نقطه سايش با سطح جاده ميبايستي براي تعويض تاير اقدام نمود.

*چطور براي كاميون خود لاستيك انتخاب كنيد و چطور از آن نگهداري كنيد

4-به منظور جلوگيري از صدمات احتمالي ميبايست سايز تاير و رينگ كاملا متناسب و از رينگ هاي غير استاندارد و نا معتبر استفاده نشود و قبل از نصب تاير بر روي رينگ روي لبه رينگ و طوقه تميز گردد.

5- در خودروهاي دو اكسلي كه دو تاير دو قلو در كنار هم استفاده مي شوند به دليل فشار و گرماي بيش از حد ايجاد شده، اتصال هاي ساختار تاير جدا و باعث صدمه ديدن تاير كاميون مي شود و به همين منظور بايد تعويض هر دوتاير دريك زمان انجام شود.

6- زماني كه باد تاير ها از ميزان حد استاندارد بيشتر باشد منجر به افزايش بيش ازحد قسمت مياني آچ تاير شده كه اين امر باعث مي شود طول عمر و عملكرد مناسب خودرو در شرايط مختلف جاده اي مورد آسيب قرار گيرد.

نكات مهم براي نگهداري تاير كاميون ها

7- زماني كه باد تاير از حد استاندارد كمتر باشد باعث سايش تاير و از بين رفتن ماهيت ظاهري تاير شده و به دليل گرما و فشار بيش از حد ايجاد شده باعث صدمه ديدن و جدا شدن اتصال هاي ساختار تاير مي گردد.

8- اگر در حين دور زدن با كاميون خود دچار محدوديت فضا شديد با كمترين سرعت- 5 كيلومتر بر ساعت- اقدام به دور زدن كرده و شعاع دور زدن خود را افزايش داده تا سايش نا متقارن تاير به حداقل كاهش پيدا كند. بايد به اين نكته توجه داشت كه از دور درجا زدن و دور زدن هاي تند و سريع خودداري شود.

9- بار بيش از حد و همچنين حركت با سرعت بيش از حد مجاز درج شده بر روي تاير باعث ايجاد صدمه جدي تاير مي شود.

10- وسايل نقليه هرگز نبايد در كنار ژنراتور و منابع گرمايشي و يا نقاطي كه مواد حل كننده و يا روغني دارند پارك شود.

11- همچنين دقت در نحوه بارگيري امري ضروري است. از تجمع بار سنگين با حجم كم در قسمت كانتينر و اتاق بار كاميون خودداري شود زيرا اين امر سبب ايجاد فشار بر روي يك جفت تاير شده و تاير هاي ديگر اتاقك بار بدون فشار در حركت باقي مي مانند. تقسيم فشار بار بر روي تمام سطوح به طوري كه يك جفت لاستيك به تنهايي متحمل آن نباشد امري ضروري در حفظ سلامت تاير است.

*براي رانندگي ايمن لطفا اين مقاله را بخوانيد

12- قبل از استفاده از وسيله نقيله به منظور حفظ ايمني سرنشينان بايد به وسيله دستگاه اندازه گيري درجه باد، باد تمام تايرها بررسي شود.

رانندگان ماشين آلات سنگين با توصيه هاي بالا مي توانند طول عمر لاستيك ماشين هاي باري خود را افزايش داده و ايمني خود و سرنشينان ماشين باري را بيشتر كرده و از هرگونه خطر احتمالي جلوگيري كنند.

منبع: https://asanbar.ir/

بازدید : 248
11 زمان : 1399:2

مبلغ حق بيمه رانندگان تغيير مي‌كند

به تازگي رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومي جاده‌اي و به خصوص رانندگان فعال در بخش سواري كرايه، انتقاداتي را در شبكه‌هاي اجتماعي نسبت به افزايش حق بيمه پرداختي خود مطرح كرده‌اند كه اين موضوع منجر به پيگيري كانون سراسري انجمن‌هاي صنفي رانندگان سواري كرايه كشور به منظور روشن شدن وضعيت مبالغ پرداختي به عنوان حق بيمه رانندگان ناوگان عمومي شده است.

به گزارش تين‌نيوز، دبير كانون سراسري انجمن‌هاي صنفي رانندگان سواري كرايه كشور در اين مورد در يك گروه تلگرامي و در جمع فعالان سواري كرايه كشور نوشت: با توجه به مسايل پيش آمده اخير و صدور فيش‌هاي متفاوت بيمه، براي رانندگان و رواج شايعه قطع يارانه دولت، به مديريت بيمه تامين اجتماعي مراجعه شد.

*افزايش حق بيمه رانندگان جديدالورود، براي مطالعه كليك كنيد

شايعه قطع يارانه رانندگان

حميد حسين‌زاده با بيان‌اين كه در مراجعه به مديريت تامين اجتماعي خواهان توضيح در خصوص مشكلات پيش آمده، به‌خصوص شايعه قطع يارانه رانندگاني كه بعد از سال 89 كارت هوشمند دريافت كرده‌اند، شده است، افزود: مديريت بيمه اعلام كرده است كه افرادي را كه از بيمه يارانه‌اي استفاده مي‌كنند و در اصل راننده نيستند شناسايي و يارانه آنها قطع خواهد شد.

به گفته حسين‌زاده، بر اساس اظهارات مديريت بيمه، همچنين يارانه بيمه رانندگان درون‌شهري كه بعد از سال 89 بيمه شده‌اند، قطع و با نرخ آزاد محاسبه خواهد شد.

*افزايش حق بيمه رانندگان،چرا و چگونه؟براي مطالعه كليك كنيد

آسان‌بار،آسان‌پديا،مبلغ حق بيمه رانندگان تغيير مي‌كند

بيمه رانندگان جديد با نرخ آزاد 340هزار تومان براي پايه دو و 400 هزار تومان براي پايه يك است

وي تاكيد كرد: همچنين يارانه بيمه رانندگان برون‌شهري كه بعد از سال 1395 كارت هوشمند گرفته‌اند، قطع و مانند افراد جديد‌الورود با نرخ آزاد حدود 340 هزار تومان براي رانندگان پايه دو و حدود 400 هزار تومان براي رانندگان داراي گواهينامه پايه يك حساب خواهد شد.

دبير كانون سراسري انجمن‌هاي صنفي رانندگان سواري كرايه كشور خاطرنشان كرد: بر اساس اظهارات مسئولان بيمه؛ بيمه افرادي كه به‌تازگي مي‌خواهند كارت هوشمند دريافت كنند، با نر خ آزاد و بدون يارانه، با مبالغ اشاره شده محاسبه خواهد شد.

به گفته وي، آن‌چنان كه مسئولان بيمه عنوان كرده‌اند «دولت مبالغ هنگفتي از بابت يارانه رانندگان به سازمان تامين اجتماعي بدهكار است».

به گزارش تين‌نيوز، حسين‌زاده تاكيد كرد: به گفته مسئولان بيمه، دليل ديگري كه موجب انجام اين اقدامات شده «استفاده تعداد زيادي از افراد متفرقه غير راننده، از مزاياي بيمه رانندگان است كه اين موضوع موجب بالا رفتن مبلغ يارانه پرداختي شده و دولت را از پرداخت تنها مورد حمايتي خود از رانندگان حرفه‌اي ناتوان مي‌كند».

اين فعال صنفي افزود: متاسفانه تاكنون سازمان تامين اجتماعي هيچ‌گونه بخشنامه يا دستورالعمل مشخصي در خصوص تغييرات اعمال شده صادر نكرده است و شنيده مي‌شود كه نرخ‌هاي اصلي كه بالاتر از نرخ‌هاي كنوني خواهد بود از خرداد به‌بعد اعمال خواهد شد.

آسان‌بار،آسان‌پديا،مبلغ حق بيمه رانندگان تغيير مي‌كند

به گفته وي اين در حالي است كه بخشنامه رسمي بيمه با موضوع دستمزد مبناي كسر حق بيمه در سال 97، حداكثر افزايش نرخ حق بيمه 19.5 درصد اعلام شده است.

*بيمه نامه باربري چيست و چه تعهداتي دارد؟بخوانيد

دبير كانون سراسري انجمن‌هاي صنفي رانندگان سواري كرايه كشور گفت: اگر واقعا قصد سازمان تامين اجتماعي حذف افراد غير راننده استفاده كننده از يارانه بيمه رانندگان است راهش اين نيست كه به‌طور فله‌اي و به يكباره كليه افرادي را كه ازسال 89 ويا 95 به بعد تحت پوشش بيمه رانندگان قرار گرفته‌اند،حذف كند بلكه شايسته است در هماهنگي با سازمان راهداري و انجمن‌هاي صنفي نسبت به شناسايي افراد غير راننده اقدام نمايد كه در اين خصوص ما بارها آمادگي خود را اعلام نموده و الان هم اعلام مي‌كنيم.

حسين‌زاده خاطرنشان كرد: ضروري است سازمان تامين اجتماعي، نسبت به تغييرات انجام شده كه موجب بلاتكليفي و سردرگمي تشكلات و رانندگان شده است تامل نموده و انجام اين تغييرات را جهت هماهنگي‌هاي بيشتر و اتخاذ برنامه و سياست يكپارچه‌تر، متوقف كند.


منبع: آسان‌بار

بازدید : 246
11 زمان : 1399:2

عادت هاي سالم براي رانندگان

رانندگان زيادي وجود دارند كه زمان هاي زيادي را در جاده‌ها سپري مي‌كنند و هفته ها از خانه و اعضاي خانواده خود دور هستند. از نظر بسياري از افراد رانندگي شغل بسيار سختي است كه منجر به زندگي ناسالم رانندگان مي‌شود زيرا ماهيت رانندگي تنهايي و تنها رانندگي كردن در جاده‌ها است كه بيشتر اوقات يكنواختي را به همراه دارد.( در مورد رانندگي و دلتنگي دوري از خانواده و روش‌هاي كنترل آن بيشتر بخوانيد )

تعداد زيادي از رانندگان با نوشيدن قهوه و خوردن غذاهاي فست فود كسب انرژي مي‌كنند كه اين غذاها راننده را به سمت تغذيه ناسالم تشويق مي‌كند. اين مقاله را باعنوان كسب عادت هاي سالم براي رانندگان ديگر نيز ارسال كنيد.(براي اينكه سرحال و هوشيار رانندگي كنيد، اين مقاله را بخوانيد )

استراحت كردن به حل بسياري از اين مشكلات كمك مي‌كند، شما در يك توقف مي‌توانيد: گازوئيل بزنيد، حمام كنيد، غذا بخوريد و حتي كاميون و ناوگان حمل‌ونقلي خود را تعمير كنيد. شما با توقف كردن در يك مكان مجهز مي‌توانيد از چند بار توقف و هدر رفت بيهوده زمان جلوگيري كنيد. با اين حال سالم ماندن و سالم زيستن نه تنها براي سلامت وبدن شما ضروري است بلكه به پيشرفت كاري شما نيز كمك زيادي مي‌كند.

در ادامه اين مقاله، عادت‌هاي سالم غذايي را براي جلوگيري از فرسودگي شغلي و حفظ انرژي خود مطالعه كنيد:

عادت هاي سالم براي رانندگان

1.خوردن غذاي سالم در راه

درست است كه فروشگاه هاي مجهز به فاصله هاي طولاني در مسير يافت مي‌شوند اما اكثر فروشگاه هاي غذايي داراي پاركينگ مناسب براي تريلرها هستند و در واقع طي كردن اين مسير طولاني مي‌ارزد. از آن جايي كه دنيا به سمت آسايش و رفاه بيشتر در حال پيشرفت است، بنابراين نگران پيدا كردن غذاي مغذي و مفيد نباشيد، در ادامه چند غذاي ساده و مفيد به شما پيشنهاد مي‌شود:

  • كاهو و اسفناج از پيش شسته شده
  • سبزيجات شسته شده و خرد شده

عادت هاي سالم براي رانندگان

  • ميوه‌هاي شسته شده و خرد شده
  • هر ميوه اي كه دوست داريد و از لحاظ شست‌وشوي آن راحت هستيد
  • گوشت كباب شده(خصوصا مرغ و بوقلمون)

براي كباب كردن گوشت،به يك دستگاه گريل و يا يك منقل ساده و ماهي‌تابه نياز داريد كه خوشبختانه در تمام فروشگاه‌ها و مغازه هاي بين راهي به راحتي قابل دسترسي و خريداري است.( به عنوان يك راننده كاميون چه چيزهايي را بخوريم و چه چيزهايي را حذف كنيم )

2.ورزش

ورزش كردن براي رانندگاني كه مدام در حال رفت و آمد در جاده‌ها هستند بسيار دشوار است. يك راننده به طور متوسط 11 ساعت رانندگي مي‌كند، 10 ساعت ماشين را كنار مي‌زند و استراحت مي‌كند و دوباره به رانندگي ادامه مي‌دهد، زماني كه تا اين حد برنامه كاري فشرده و سنگيني داريد چطور ممكن است بتوانيد يك برنامه مناسب ورزشي داشته باشيد؟ در ادامه همراه باشيد تا انواع ورزش كردن براي رانندگان جاده‌اي را به شما آموزش دهيم:

  • دوچرخه تاشو: يك دوچرخه تاشو كه فضاي خيلي كمي را اشغال مي‌كند بهترين وسيله ورزشي براي راننده كاميون است، شما مي‌توانيد دوچرخه را هنگام رانندگي در اسليپر(جاخواب) بگذاريد و هنگام خواب نيز دوچرخه را به صندلي شاگرد انتقال بدهيد. زماني كه براي استراحت و يا خوردن وعده غذايي توقف مي‌كنيد، مي توانيد با دوچرخه خود در محوطه گشتي بزنيد و اگر نزديك شهر و يا روستايي هستيد تا آنجا ركاب بزنيد.

عادت هاي سالم براي رانندگان

  • كفش‌هاي ورزشي: با كفش‌هاي ورزشي خود به راحتي همان مسيري كه ممكن است با دوچرخه طي كنيد را خودتان قدم بزنيد و اگر توان بدني كافي داريد آهسته بدويد. كفش‌هاي ورزشي به نسبت دوچرخه فضاي بسيار كمتري را اشغال مي‌كنند.(چگونه پشت فرمان اتومبيل ورزش كنيم؟)

عادت هاي سالم براي رانندگان

  • وزنه: اگر توان بدني آن را داريد چند وزنه 0.5 كيلويي و يا 1 كيلويي را در داخل كابين و در يك جاي امن قرار بدهيد و سعي كنيد با وزنه چند نرمش قدرتي انجام بدهيد كه به ماهيچه‌هاي دست شما بسيار كمك مي‌كند.

عادت هاي سالم براي رانندگان

3.خواب

خواب به شدت براي سلامتي مفيد و ضروري است. بيشتر زندگي شما در كابين كاميون سپري مي‌شود پس زماني كه نوبت به خريد بالش و تشك مي‌رسد دست از خساست برداريد و بهترين و راحت‌ترين را براي خودتان بخريد. موقع خواب دماي كاميون را به حد دلخواه تنظيم كنيد تا به دليل سرما يا گرما از خواب بيدار نشويد. شما بايد حتما روزي 10 ساعت بخوابيد پس در بهترين دما و به دور از صداي جاده سعي كنيد جايي براي خوابيدن پيدا كنيد تا خواب مفيدي داشته باشيد.( در مورد خوراكي هايي كه مانع خواب آلودگي مي شود بيشتر بدانيد )

آسان بار

4.آرامش فكر و خيال

شغل رانندگي و كاميونداري واقعا ممكن است خسته كننده باشد، شما كليومترها و كيلومترها را در جاده طي مي‌كنيد و علائم رانندگي مشابه را در طول رانندگي از شيشه مستطيلي كاميون مشاهده مي‌كنيد، همين موضوع باعث مي‌شودكه شما زياد فكر كنيد و اين بيش از حد فكر كردن ممكن است كه آسايش فكر را از شما بگيرد و باعث حواس پرتي شما بشود، با استفاده از روش هاي زير مي توانيد هوشيار و سرحال به رانندگي و حرفه خود ادامه دهيد:

  • كتاب هاي صوتي(پادكست): مي توانيد از اپليكيشن هايي مثل: نوار، آي تونز، شنوتو و يا حتي پادكست هاي آسان بار استفاده كنيد. كافي است موضوع مورد علاقه خود را جست‌وجو كنيد تا در زمينه هاي متفاوت به شما كتاب صوتي پيشنهاد شود. كتاب صوتي هم آموزنده است و هم شما را از حواس پرتي و فكر و خيال زيادي نجات مي‌دهد.
  • نوار و يا سي دي هاي آموزش زبان: ممكن است دوست داشته باشيد يك زبان ديگر مثل: انگليسي يا فرانسوي را ياد بگيريد. شما در اين مسير با تكرار كردن عبارت هاي متفاوت به عنوان يك مبتدي مي توانيد به زبان ديگري صحبت كنيد، خصوصا اگر راننده ترانزيت هستيد ما به شما يادگيري زبان انگليسي و يا زبان كشوري كه به آن زياد سفر مي كنيد را بسيار پيشنهاد مي كنيم. براي يادگيري زبان انگليسي مي توانيد فايل هاي صوتي نصرت را از تمامي فروشگاه هاي كتاب و يا سي دي فروشي‌ها خريداري كنيد و در حين رانندگي نيز به مهارتهاي خود اضافه كنيد.
  • موسيقي: آيا هميشه به سبك سنتي گوش مي دهيد؟ سبك هاي بسياري در موسيقي وجود دارد كه مي توانيد به آنها گوش كنيد و از آن لذت ببريد، خود را محدود به يك سبك از موسيقي نكنيد و تنوع داشته باشيد.
5.خانواده

داشتن كاري كه به طور طولاني مدت شما را از خانه و خانواده دور نگاه دارد لزوما به آن معنا نيست كه شما بايد رابطه سردي با اعضاي خانواده داشته باشيد. كاملا به شما بستگي دارد كه پس از 2 هفته دوري از خانواده وقتي وارد خانه مي‌شويد با لبخند و صداي بلند به همه سلام كنيد، يا بي حوصله و خسته در را باز كنيد و از فرزندان خود بخواهيد مزاحم شما نشوند تا شما استراحت كنيد.( در مورد مشكلات خانوادگي راننده كاميون بخوانيد )

يكي از راه هايي كه ممكن است فرزندان و خانواده شما را بسيار خوشحال كند، در ارتباط بودن شما با آنها از طريق شبكه هاي اجتماعي و يا تماس تلفني است. هرجا كه آنتن و يا اينترنت داريد با همسر و فرزندانتان تماس بگيريد و احوالپرسي كنيد، اگر به كمكي نياز دارند به آنها راهنمايي بدهيد و نگذاريد حس كنند كه شما به آنها بي اهميت هستيد.

عادت هاي سالم براي رانندگان

در طول مسير، از جاده، حيواناتي كه در جاده مي بينيد، مناظر زيبا، غذاهاي جديدي كه مي خوريد و هرچيز ديگري كه به نظر شما جالب است عكس بگيريد و زماني كه به خانه بر ميگرديد عكس ها را به فرزندان نشان دهيد و اجازه دهيد آنها خود را شريك كار و سفر شما بدانند.

يكي از مهم ترين بخش ها، خاطره تعريف كردن است، هر خاطره با مزه، جالب، به يادماندني و ترسناكي را داريد براي خانواده تعريف كنيد و اجازه بدهيد آنها همپاي شما تمام خاطرات شما را تجربه كنند، قدرت خاطره تعريف كردن را دست كم نگيريد.

عادت هاي سالم براي رانندگان

در طول سفر يك كتاب مشترك براي خود و همسرتان بخريد، بعد از آنكه به خانه بازگشتيد در مورد نكات جالب كتاب با هم صحبت و گفت‌وگو كنيد، در نهايت از هيچ فرصتي براي در كنار خانه و خانواده ماندن فرار نكنيد و سعي كنيد زماني كه از سفر برمي‌گرديد جاي خالي خود را پر كنيد و به عنوان يك پدر و يا يك مادر و يا يك همسر مهربان نقش آفريني كنيد.


منبع: thebalancecareers

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 40
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 3461
  • بازدید کلی : 125830
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی