loading...

آسان بار پل ارتباطي شركت هاي حمل و نقل و رانندگان

آسان بار تخصصي ترين و محبوب ترين سامانه اينترنتي ارائه دهنده خدمات حمل و نقل كالا در سراسر ايران

بازدید : 236
11 زمان : 1399:2

كمپاني شورولت با اقتدار به بازار پيكاپ‌هاي نيمه سنگين بازگشته است. اين كمپاني نه تنها توليد مدل 2019 پيكاپ شورولت سيلورادو 4500HD و 5500HD را آغاز كرده، بلكه به تازگي برگ برنده ديگري نيز رو كرده است و آن هم چيزي نيست جز پيكاپ شورولت سيلورادو 6500HD كلاس 6. اين پيكاپ در كلاس 4 قادر به حمل محموله اي به وزن 15000 پوند و در كلاس 6 قادر به حمل باري به وزن 22900 پوند است.

اين پيكاپ جديد براي كاربردهاي زيادي از جمله يدك‌كشي، انجام عمليات ساخت و ساز، حمل آب و بنزين، عمليات لوله‌كشي و لوله‌گذاري بسيار مناسب است. علاوه براين، به گونه‌اي طراحي شده است كه عمليات بارگيري و تخليه به راحتي صورت بگيرد.

شورولت

شورولت سيلورادو يك پيكاپ متعارف است و كابين آن به گونه‌اي طراحي شده است كه براي حمل بار در فضاي شهري و انجام عمليات توزيع كالا بسيار مناسب است. همچنين اين پيكاپ مي‌تواند به همه مناطقي كه كاميون‌هاي سنگين نمي‌توانند به آن‌ها دسترسي داشته باشند وارد شود و به حمل و نقل بار بپردازد، به اين ترتيب به زودي اين محصول جديد را در سايت‌هاي ساختماني، ميادين نفتي و به عنوان خودرو بازرسي از خطوط انتقال برق خواهيم ديد.

شورولت

تأمين نيروي پيشران شورولت سيلورادو جديد بر عهده يك موتور توربوديزل Duramax گذاشته شده است كه 6.6 ليتر حجم دارد و بنا به درخواست مشتري، مي‌تواند در كنار گيربكس‌هاي مختلف Allison قرار بگيرد. اين موتور توربو ديزلي مي‌تواند 350 اسب‌بخار نيرو و حدود 949 نيوتن‌متر گشتاور توليد كند. كمپرسور باد و سيستم تعليق بادي نيز به صورت استاندارد از طرف كارخانه سازنده روي اين پيكاپ نصب مي‌شود. نكته جالب توجه ديگر اين است كه كاپوت و گلكيرها مي‌توانند حدود 90 درجه به سمت جلو خم بشوند تا راننده يا تعميركار بتواند به راحتي به همه اجزاء موتور دسترسي داشته باشد.

شورولت

بنا به گفته كمپاني سازنده، در طراحي كابين، ديد گسترده راننده از اطراف بسيار مورد توجه قرار گرفته است و از آن‌جايي كه ديد راننده در هنگام عمليات از اهميت بالايي برخوردار است، ارتفاع كاپوت پايين آورده شده است تا ديد افزايش پيدا كند.

وقتي وارد كابين شورولت سيلورادو 6500HD بشويد، با فضايي راحت و بادوام و صندلي‌هايي ضد لك روبرو خواهيد شد، تجهيزات زيادي نيز در اختيار راننده قرار داده شده است. گفتني است ارگونومي و راحتي راننده در طراحي كابين اين پيكاپ نيمه سنگين اهميت زيادي داشته است. دسته‌ها و دكمه‌هاي كنترلي به راحتي در دسترسند و آمپرها و نمايشگرها نيز به راحتي قابل خواندن هستند. دوربين ديد عقب نيز ارائه شده است و تصاوير عقب خودرو را بر روي يك نمايشگر 7 يا 8 اينچي به نمايش مي‌گذارد.

كمپاني شورولت معتقد است اين محصول جديد به خوبي پاسخگوي نياز صنايع مختلف خواهد بود و تجربه‌اي منحصر به فرد در اختيار مشتريانش خواهد گذاشت

بازدید : 406
11 زمان : 1399:2

دايملر تراكس به هيچ عنوان قصد ندارد از قافله عقب بماند. هفته گذشته اين كمپاني آلماني اعلام كرد كه تا قبل از سال 2019 حدود 2.6 ميليارد يورو در واحد تحقيقات بر روي كاميون‌ها سرمايه‌گذاري خواهد كرد و آماده مي‌شود تا در سال 2021 توليد خودروهاي سنگين برقي را شروع كند، در همين حال، به كار بر روي ارتباط از راه دور و فناوري‌هاي مربوط به كاميون‌هاي خودران نيز ادامه خواهد داد.

گفتني است كمپاني دايملر به تازگي چند دستگاه كاميون برقي مرسدس بنز آكتروس با آلايندگي صفر را در اختيار بعضي از مشتريان گذاشته است تا بتوانند آن‌ها را در شرايط واقعي تست كنند و اگر همه چيز به خوبي پيش برود توليد انبوه اين كاميون‌ها از سال 2021 آغاز خواهد شد.

كاميون مرسدس بنز آكتورس از نظر فني يك كاميون سنگين محسوب مي‌شود و انتظار مي‌رود به زودي شاهد عرضه نسخه برقي كاميون كاسكاديا (e-Cascadia) از طرف كمپاني دايملر نيز باشيم.

به گفته مديران دايملر، اين كمپاني قصد دارد براي تحقيقات در سه زمينه به طور سنگين سرمايه‌گذاري كند كه عبارتند از: ارتباط از راه دور، كاميون‌هاي برقي و كاميون‌هاي خودران.

- ارتباط از راه دور

اين پروژه از هفت سال پيش كارش را آغاز كرده و با استفاده از نرم‌افزاري كه در كارخانه بر روي كاميون‌ها نصب شده است مي‌تواند ايرادها را از راه دور تشخيص بدهد. به تازگي نيز چند امكان جديد به اين نرم‌افزار اضافه گرديده و نمونه بارزي از اين است كه فناوري چگونه مي‌تواند از هزينه‌هاي كلي يك ناوگان حمل و نقل بكاهد. به روزرساني موتور از راه دور تنها به 30 دقيقه زمان نياز دارد و از طريق آن مي‌توان به درخواست مشتري برخي از تنظيمات را نيز تغيير داد، براي مثال، مي‌توان ظرف چند دقيقه محدود سرعت كروز كنترل را عوض كرد.

-كاميون‌هاي برقي

با در نظر گرفتن اين كه پروژه ارتباط از راه دور به طور كامل در حال اجراست، پروژه ديگري كه قرار است در آينده نزديك بر روي آن كار شود، برقي‌سازي محصولات است و آن طور كه دايملر اعلام كرده است در سال 2019 اولين اتوبوس برقي كه براي سرويس مدارس از آن استفاده خواهد شد روانه بازار مي‌شود.(براي خواندن مقاله به روزرساني محصولات ولوو، اين بار از راه دور! كليك كنيد.)

كاميون‌هاي برقي

- كاميون‌هاي خودران

با نگاهي دورتر به آينده، كمپاني دايملر به كار بر روي فناوري‌هايي كه در سال 2015 براي نخستين بار ارائه كرده بود ادامه خواهد داد. از زمان عرضه كاميون فرايتنر Inspiration كه بدون راننده حركت مي‌كرد و واقعاً الهام‌بخش اين صنعت بود، دايملر پيوسته در حال آزمايش و ارتقاء تجهيزات لازم براي كاميون‌هاي خودران از جمله ارتقاء حسگرها و همچنين هوش مصنوعي بوده است. البته هدف اصلي اين شركت از توليد كاميون‌هاي خودران اين نيست كه راننده به كلي كنار گذاشته شود، بلكه هدف اصلي ايمني بيشتر رانندگان و خودروهاي ديگري است كه در اطراف آن‌ها حركت مي‌كنند.

بازدید : 246
11 زمان : 1399:2

شركت «آسان بار» براي اولين بار در ۱۱امين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال از نسخه‌ي صادراتي خود به نام «فريت گرام» رونمايي كرد. مقدماتي مانند اختصاص دفتر كار مناسب و مراحل ثبت قانوني براي راه‌اندازي فريت گرام در كشور كانادا در حال انجام است.

به گزارش شركت «آسان بار»؛ يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال درحالي از ۲۰ آبان‌ در مصلاي تهران آغاز به كار كرد كه اين شركت نيز در قسمت استارتاپ‌ها حضور دارد و براي اولين بار نسخه‌ي صادراتي خود را به نام فريت گرام رونمايي كرده است.

محمد حسيني، مديرعامل مجموعه آسان بار در اين رابطه گفت: شركت فرتاك رايانه با بازخورد خوبي كه طي مدت زمان كوتاهي از مشتريان آسان بار دريافت كرده و با بررسي‌هاي فراواني كه در آمريكاي شمالي انجام شده است، تصميم به صادرات اين محصول به اين منطقه گرفته‌ است و اين اتفاق براي اولين بار توسط يك استارتاپ ايراني رقم خورده است. استارتاپ‌هايي كه در ايران فعال هستند معمولاً از كانسپت‌هاي تكراري و تقليدي كشورهاي پيشرفته استفاده مي‌كنند؛ اما ايده‌ي «آسان بار» به قدري جديد و نو است كه در اين كشورها هم هنوز عملياتي نشده است و براي اولين بار به نام freightgram توسط اين شركت اجرايي خواهد شد.

حسيني افزود: «آسان‌بار» يك برند ثبت شده از شركت فرتاك رايانه است كه به‌عنوان يك استارتاپ و بازارگاه الكترونيكي حمل‌و‌نقل بار فعاليت مي‌كند و در فاز اول، حمل‌و‌نقل بار بين شهري را مدنظر قرار داده است.

«آسان بار» از ۲۶ آذر سال ۱۳۹۵ مصادف با روز ملي حمل‌و‌نقل، فعاليت خود را شروع كرده است و اولين محصولmvp خود را در بستر تلگرام به صورت يك ربات و كانال تلگرامي در اسفندماه همان سال به بازار عرضه كرد. اين محصول به صورت كاملاً رايگان به شركت‌هاي حمل و نقل و رانندگان سرويس مي‌دهد؛ به شكلي كه با دكمه‌هاي طراحي شده در ربات، شركت‌ها به‌راحتي مي‌توانند بارهاي خود را ثبت كنند و سپس بار تعريف شده پس از تأييد واحد پشتيباني به كانال «آسان بار» ارسال مي‌شود و راننده‌ها با عضويت در اين كانال مي‌توانند به تمام بارها دسترسي پيدا كنند. تاكنون اين محصول mvp توانسته در بين مخاطبان محبوبيت بسيارخوبي كسب كند تا جايي كه در حال حاضر ۹۰۰۰ راننده پايه‌ي يك و تعداد ۵۰۰ شركت حمل و نقل از آسان بار استفاده مي‌كنند و هم اكنون تعداد اعلام بار روزانه به ركورد ۶۰۰ رسيده‌ است. اپليكيشن مخصوص راننده‌ها در كافه بازار و google play آماده‌ي دانلود است و با امكانات خوبي به صورت مناقصه‌اي بارها را به راننده‌ها اختصاص مي‌دهد.

لازم به ذكر است كه اپليكيشن iOS و وب اپليكيشن «آسان بار» هم در مراحل نهايي توسعه قرار دارد و به زودي براي ارائه‌ي خدمات بهتر عرضه مي‌شود. يكي از كارهاي بسيار مهمي آسان بار اين‌ است كه توانسته است ارتباط مناسبي از طريق ربات تلگرامي و اپليكيشن راننده‌ها برقرار كند و مي‌تواند مناقصه را بين كاربر در ربات تلگرام و اپليكيشن برقرار كند، اين اتفاق براي اولين بار در ايران رخ داده است.

#آسان_بار #بازارگاه_الكترونيكي_حمل_و_نقل_بار #حمل_بار #اعلام_بار #اپليكيشن_رانندگان_آسان_بار #اعلام_بار_اينترنتي #

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • بازدید امروز : 40
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 3431
  • بازدید کلی : 125800
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی